Annons

Softonic-recension

Feuerwehr stor lekglädje - Ett minnesspel med en twist

Feuerwehr stor Spelglädje är ett unikt memo-spel som kommer att testa dina koncentrationsskills. Till skillnad från andra memo-spel kommer du att spela mot en käck brandman som inte kommer att tveka att visa sitt missnöje om han förlorar. Spelet är utvecklat av book n app - pApplishing house GmbH och är gratis tillgängligt på Android 13.0.

Spelet erbjuder en 1:1-match där brandmannen autonomt vänder på korten och snabbt lär sig av sina misstag. Du måste vara på tårna om du vill slå honom. Om du tar för lång tid kommer brandmannen att börja snarka, vilket är ganska roligt. Spelet har också roliga ljud och ansiktsuttryck som gör spelet mer engagerande.

Förutom memo-spelet inkluderar appen också ett roligt hopp- och körspel med monstertrucks, vilket bidrar till det övergripande underhållningsvärdet av appen. Sammantaget är Feuerwehr stor Spelglädje ett innovativt memo-spel som är värt att kolla in om du vill testa dina koncentrationsskills och ha lite kul.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Feuerwehr großer Spielspaß

Har du provat Feuerwehr großer Spielspaß? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.